Herlufmagle Krocket klub
Indbyder til
Mixstævne den 29. maj 2016
Herlufmagle Krocket klub
Indbyder til
Mixstævne den 29. maj 2016
Det glæder os meget at kunne invitere til Campingstævne i anledning af vores 20 år’s jubilæum.
Der vil blive spillet krocket og hygget i 3 dage fra fredag eftermiddag til søndag eftermiddag.
Det er naturligvis helt frivilligt om du vil deltage alle dage, men det er vigtigt for os at du deltager i Jubilæumsfesten hvis du har mulighed for det.
Vi ser frem til at se nye som gamle venner i Herlufmagle.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
20 år’s Jubilæumsstævne i Herlufmagle 2014
Hvor:
Herlufmagle stadion, Helgesvej 7, 4160 Herlufmagle
Hvem kan deltage:
Alle krocketspillere og ledsagere.
Stævneform:
Fredag aften vil banerne være til rådighed for dem som bare ikke kan lade være.
Lørdag afvikles mixstævne hvor vi finder din makker.
Søndag afvikles makkerstævne hvor du tilmelder sammen med din egen makker.
Kugler:
Spillere medbringer selv kugler.
Overnatning:
1. På skolen i nærheden af banerne er der mulighed for at overnatte i et klasselokale.
2. Ved skolen etableres camping for vogne og telte. Bemærk, pladsen skal efterlades uden spor af at vi har været der.
3. I hallen er der mulighed for overnatning på lejede værelser.
Pris for overnatning:
På skolen: Kr. 35,- pr. person pr. overnatning.
Camping kr. 100,- incl. strøm.
Hallen: Enkeltværelse, kr. 200,- pr. nat. Dobbeltværelse, kr. 350,- pr. nat incl. linned og håndklæder. www.herlufmagle-hallen.dk
Bespisning:
Fredag aften, Grill med tilbehør.
Lørdag og søndag morgen serveres morgenmaden på skolen. Til frokost er der begge dage smørrebrød.
Lørdag aften holder vi Jubilæumsfest på skolen.
Deltagerpris:
For deltagelse i lørdagsstævnet betales kr. 65,- pr. spiller, og om søndagen er deltager gebyret kr. 45,- pr. spiller.
Gæster:
Selv om du ikke spiller men blot er tilskuer, er du selvfølgelig velkommen alligevel. Bespisning bestilles på formularen.
Betaling:
Bliver opkrævet på mail når vi har alle tilmeldinger.
Der kan betales ved bankoverførsel eller ved ankomst til stævnet.
Hvis du betaler for flere ad gangen bedes alle navne samt klub oplyst i forbindelse med betalingen.
Ankomst:
Fredag eftermiddag til lørdag eftermiddag.
Tilmelding:
Senest 11. juli 2014
Foregår i 2 step. (både spillere og ledsagere).
På klubbens hjemmeside www.herlufmaglekrocket.dk findes 2 formularer. Den første er til registrering af personen, og den anden er til tilmelding og bestilling af overnatning og forplejning.
Stævneledelse:
Klaus Neerup Tlf. 42760762 – mail: klausneerup@gmail.com
Dorte Hess Tlf. 60492625 – mail: dortehess@hotmail.dk
Benny Jacobsen Tlf. 40416050 – mail: bjprivatmail@gmail.com
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PROGRAM
Fredag den 8. august 2014 – Frit spil.
13.00 - 17.00
Ankomst og anvisning af campingplads. Medbring ca. 100 m kabel.
16.00 - 17.00
Anvisning af overnatning på skolen. (måske tidligere)
17.30 -
Grillaften ved klubhuset med mulighed for at spille krocket. Hvis ikke vejret tillader udendørs spisning, flyttes denne til skolen.
Lørdag den 9. august 2014 – Mix stævne
08.00
Morgenmad.
09.15
Velkomst og nationalsang.
09.45
Kamp start.
12.30
Frokostpause. Medbragt mad eller bestilt smørrebrød kan indtages på skolen. Drikkevarer må IKKE medbringes.
13.30
Kampene fortsætter.
18.00
Kampene afsluttes og resultatet noteres.
19.00
Jubilæumsmiddag, præmieoverrækkelse og dans. Drikkevarer må IKKE medbringes.
23.30
Natmad (overraskelse).
Søndag den 10. august 2014 – Par stævne
08.00
Morgenmad.
09.15
Kamp start.
12.00
Frokostpause. Medbragt mad eller bestilt smørrebrød kan indtages på skolen. Drikkevarer må IKKE medbringes.
13.00
Kampene fortsætter.
15.00
Kampene afsluttes og resultatet noteres.
15.15
Præmieoverrækkelse og afrejse.
TAK FOR I ÅR